innebandynathalie

Alla inlägg under februari 2012

Av Nathalie Eriksson - 29 februari 2012 15:26

Idag har jag åkt fyrhjuling och det var jätte roligt men skulle ha åkt skridskor på månskensrinken men det gick inte för det var vatten i mitten på isen TRÅKIGT!!! Men ska på SSK match i dag med pappa och morfar och sen hem till mormor och morfar hej då!! Just nu skypera jag med en person  

   

 

Av Nathalie Eriksson - 26 februari 2012 17:29

Hej!! Just nu sitter jag och lyssnar på musik låten hetter big love den äger.  Idag har jag varit hos mormor och morfar  


Av Nathalie Eriksson - 26 februari 2012 11:08

Hej Jag har varit sjuk så har inte orkat blogga. Igår bastade jag hos bästa krannen Jessica


Hejdå

Av Nathalie Eriksson - 22 februari 2012 17:28

Hej! vilken namnteckning tycker ni 1 eller 2 ma  får bara göra en röst per person.


1. 

   gör den mndre om de blir den.

2.

 

Kram///innebandynathalie <3

Av Nathalie Eriksson - 21 februari 2012 10:03

Hej! Idag är jag hemma från skolan har ont i magen. Snart ska jag äta frukost. Är trött blir ett inlägg senare idag hej då!! ses Kram//innebandynathalie


Av Nathalie Eriksson - 20 februari 2012 21:23

hej igen det blev ingen namnteckning i dag för jag han inte nu blir det läsa en stund. Sen försöka sova fast vet inte om jag kan sova är inte trött och har ont i magen. Kanske blir det namnteckning  morgon. Ledsen för kort inlägg   

Ingen blid nu men i morgon blir det bild.


Massa krammar//innebandynathalie

P.s sov gott alla som ser detta <3  

Av Nathalie Eriksson - 20 februari 2012 19:18

Hej nu har jag kommit hem från tränningen för typ en timmes sen och jag har ätit middag jag åt köttbullar och makaroner. Nu ska jag duchsa (stavnin). sen blir det sita i min jumpsit (stavning). Hinner jag i kväll ska jag göra några namnteknin. Blir ingen bild nu   Kram//innebandynathalie



Av Nathalie Eriksson - 20 februari 2012 15:48

Hej! Nu håller jag på att steka pommes för jag ville inte ha non macka. Idag i skolan hadde vi nåt berettarmusterit (stavning) i skolan och vi fick åka till södertäljes biblotek. De var kul. Snart i väg på träningen.Hej då Kram//innebandynathalie                            Idag blir det bild på mig:     



Presentation


Hej de här är min blogg jag är 13år. Jag gillar att spela innebandy och jag gillar att sitta vid datan.
Kram//innebandynathalie

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Headern

Bloggens design är gjord av mig Emelie Perä min blgg heter:

www.emiiiz.bloggplatsen.se

 

KRAM!!!      

 


Ovido - Quiz & Flashcards