innebandynathalie

Alla inlägg under mars 2012

Av Nathalie Eriksson - 21 mars 2012 19:28

Hej!! I dag i skolan hadde vi not konstig snack och sex. Och så har vi haft Elevens val annars har dagen varit som den ska. När jag var ute med min kompis Paulina och jag ramlade och stukade foten. De gjorde ont. Kan inte gå på foten. Just nu siter jag och skypar med min kille Erik    

Av Nathalie Eriksson - 20 mars 2012 19:00

Hej! Snart ska jag se på 112 liv och död. Klockan halv åtta ska jag se på Halv åtta hos mig. I dag har jag varit i skola. När vi presic skulle gå in då går brandlarmet i matsalen. För att dom stekte fläsk så det gick upp rök i brandvarnan. annars har dagen varit bra hej då.

puss// innebanynathlie

Av Nathalie Eriksson - 16 mars 2012 21:40

Hej!! Jag har varit sjuk så de är därför jag inte har bloggat på länge. Jag har inte orkat. Jag är trött och har ont i magen. Puss/// innebandynathalie

Av Nathalie Eriksson - 16 mars 2012 21:40

Hej!! Jag har varit sjuk så de är därför jag inte har bloggat på länge. Jag har inte orkat. Jag är trött och har ont i magen. Puss/// innebandynathalie

Av Nathalie Eriksson - 16 mars 2012 21:40

Hej!! Jag har varit sjuk så de är därför jag inte har bloggat på länge. Jag har inte orkat. Jag är trött och har ont i magen. Puss/// innebandynathalie

Av Nathalie Eriksson - 12 mars 2012 19:44

Hej!! Idag har jag trännat innebandy och sen ätit middag och jag har gjort en min läxa.  Klockan 20:00 ska jag kolla på....................

 
Kram///innebandynathalie        

Av Nathalie Eriksson - 10 mars 2012 20:44

Jag och mina kompisar och deras mamma och mamma och pappa och min syster mellodifestivalen  .

 Jag och Daniella har målat våra naglar det tog en halv timme och vi är inte klara ska forsätta efter

mellodifestivalen. Idag har ajg spelat innebandy match vi förlorade med 3-5  


Puss puss så länge///innebandynathalie 

 

Av Nathalie Eriksson - 6 mars 2012 16:32

Just nu sitter jag i sängen och gör läxan via FB med Soffan och Jessica och Denise.   Måste forsätta hej då kanske blir ett inlägg senare       


                      HEJ DÅ!!!!!!!!!!!    

    









Presentation


Hej de här är min blogg jag är 13år. Jag gillar att spela innebandy och jag gillar att sitta vid datan.
Kram//innebandynathalie

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Headern

Bloggens design är gjord av mig Emelie Perä min blgg heter:

www.emiiiz.bloggplatsen.se

 

KRAM!!!      

 


Ovido - Quiz & Flashcards